Кстати, в оригинальной новости, похоже, мы пропустили настоящее золото:
So, what happened? GSC CEO Ievgen Grygorovych and creative director Maria Grygorovych offer an explanation during our interview, which takes place at BAFTA in Piccadilly, London following a screening of War Game: The Making of Stalker 2. The 90-minute documentary, which includes interviews with GSC’s Ukrainian staff as they contend with the invasion, reveals the remarkable circumstances surrounding the extremely difficult development of Stalker 2.
It’s with this in mind that Ievgen and Maria explain what went wrong with A-Life 2.0, revealing for the first time how the studio's battle to optimize the performance of Stalker 2 in the months before release caused the feature to break down. A-Life 2.0 is in Stalker 2, the pair insist, it’s just bugged. Massively bugged.
Еще раз: "studio's battle to optimize the performance of Stalker 2 in the months before release caused the feature to break down". Т.е. за МЕСЯЦЫ до релиза у них этот а-лайф нихрена не работал (как и оптимизация) и был одним большим багом, о чем они прямо сказали журналистам, но видимо никто не обратил внимания.
Но за день до релиза это неизвестный сотрудник потер инфу на странице и вообще не бухтите, когда-нибудь починим. Каким же отборнейшим густозамешаным пятикратно переваренным калом накормили аудиторию, а та и рада.
Кстати, в оригинальной новости, похоже, мы пропустили настоящее золото:
So, what happened? GSC CEO Ievgen Grygorovych and creative director Maria Grygorovych offer an explanation during our interview, which takes place at BAFTA in Piccadilly, London following a screening of War Game: The Making of Stalker 2. The 90-minute documentary, which includes interviews with GSC’s Ukrainian staff as they contend with the invasion, reveals the remarkable circumstances surrounding the extremely difficult development of Stalker 2.
It’s with this in mind that Ievgen and Maria explain what went wrong with A-Life 2.0, revealing for the first time how the studio's battle to optimize the performance of Stalker 2 in the months before release caused the feature to break down. A-Life 2.0 is in Stalker 2, the pair insist, it’s just bugged. Massively bugged.
Еще раз: "studio's battle to optimize the performance of Stalker 2 in the months before release caused the feature to break down". Т.е. за МЕСЯЦЫ до релиза у них этот а-лайф нихрена не работал (как и оптимизация) и был одним большим багом, о чем они прямо сказали журналистам, но видимо никто не обратил внимания.
Но за день до релиза это неизвестный сотрудник потер инфу на странице и вообще не бухтите, когда-нибудь починим. Каким же отборнейшим густозамешаным пятикратно переваренным калом накормили аудиторию, а та и рада.
да лан, с зеленого стима можно поиграть
вот те кто это купил... это вот капец
Минусы?