Для туррелей добавлены новые элементы управления и функциональный пользовательский интерфейс. Стационарные, неподвижные пушки, так называемые фиксы, fixed weapons, установленные на кораблях и туррелях, получат больше вспомогательной помощи, computer assists, значительно повышая их удобство при ведении боя, особенно для мульти-крю (экипаж). Кроме того, так же улучшены определенные настройки PIP (projected impact point - прогнозируемая точка нанесения урона), которые повышают стабильность при поражении цели во всех режимах прицеливания.
Раз писать, то уже все прелести патча, даже "разработчики" их не скрывали :-)
Где про десинк, клиппинг сквозь объекты, рандомные звуки, и прочая прелесть? Ведь это тоже очень важные фичи, которые добавляются к прежним багам, и всех радуют.
Known Issues:
Players appear offline on the Front End instead of 'In-menus' until that Player has been in-game
Close range FoIP animations are not transmitting to remote clients
Comm call screen is extremely translucent while viewing through the HUD
Both FPS and Ship Mining methods produce UI stalls resulting in the user overcharging their targeted deposit.
Delivery missions with multiple pick-up locations can result in only two drop-off points or a 3rd drop off point that doesn't work if the delivery location is an Aid Shelter, preventing delivery of the third box. (Workaround: Avoid multiple delivery drop off missions to aid shelters)
Using the tractor beam on the Greycat ROC to pick up multiple gems at once will cause a significant portion of the gems to vanish
Private Arena Commander matches are temporarily disabled due to an issue with the updated group system
The player that made the personal transport / escort beacon will not be able to see marker on player that accepted
Global chat is unavailable in the visor HUD
Planetary ambiances can be heard at various locations in New Babbage
Player character can clip through the external doors of certain outpost buildings and Aid shelter buildings' airlocks when entering
Hangar Doors can remain closed when the Hangar is assigned to a Landing Players Ship.
When firing at AI ships they will appear to Desync and have high packet loss
Ships can be displayed as 'unknown' after destruction and be available to spawn again, but will not appear on their specified landing pad.
Landing gear will take multiple presses of the keybind to activate.
Crystals and large surface rock deposits don't settle properly after fracturing causing them to vibrate and shake
The Greycat ROC cannot extract all of the child crystals, some are left behind
Hammerhead atmo entry effects clipping through interior of the ship
The Ship Hologram / 3D Model will take over 20 seconds to load the first time the Player views one in VMA or the Arena Commander Menus
The Area18 nav marker will appear at the central plaza, not the spaceport.
Legally landed ships may be impounded
If the player exits to menu/disconnects/crashes during the prison load screen transition their load-out will not be changed
When going into ADS and crouching / prone you will be unable to see through the optics scope on the Arrowhead or P6-LR
Freelook does not always work properly in turrets
Shots from remote turrets may appear desyned but still connect with the target.
https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/190048/thread/star-citizen-alpha-3-10-0-live-5789362-patch-notes
Степан в чужие треды пишет комментарии, будто с ноги двери вышибает и разъебывает как щенков по фактам.
я честно удивлен что они запушили вчерашний билд с проблемами, но видимо до 3.11 будем с этим жить :(
Доебки до альфы. Пепега головного мозга просто.
Тебя под дулом пистолета заставляли донатить в игру, и теперь ты таким поносом занимаешься?
А я было начал удивляться годному патчу, ан нет, сырое нестабилизированное говно. Успокоился.
"Где про десинк, клиппинг сквозь объекты, рандомные звуки, и прочая прелесть?"
А разве этого не бывает уже в выпущеных играх? А то что это в альфе пох? Я заметил другие проблемы (но для этого нужно как минимум скачать и запустить билд, а не просто хейтить) МОЛЕ падает на спутнике, FOV снова стал 100 (что очень не удобно в кокпите) А так лётная модель ок, 30 фпс стабилен. НПЦ (самая моя больная тема) стало больше чем в ПТУ и пока седящих друг в друге не видел... но я и много не играл.
Комментарий недоступен